Werkwijze

★  hier lees je hoe we te werk gaan 
★  dan weet je alvast waar je aan toe bent,
als we gaan samenwerken

Kennismaking
  • na ons eerste contact, plannen we een
    kennismakingsgesprek bij jou thuis
  • we inventariseren jouw knelpunten en wensen
    en die van eventuele gezinsleden
  • ook kun je aangeven of je incidentele of structurele ondersteuning nodig denkt te hebben
  • we bespreken een plan van aanpak dat het beste bij jou past
  • we overleggen een inschatting van de benodigde tijd ✱
  • ✱ benodigde tijd:  het totale aantal uren dat nodig is om je huis goed georganiseerd te krijgen is vaak moeilijk te voorspellen; dit is o.a. afhankelijk van de snelheid waarmee je beslissingen durft te nemen èn de hoeveelheid spullen
Werkafspraak
  • voor een werkafspraak reserveren we een blok van 3 uur
  • in 3 uur tijd kun je zichtbaar resultaat creëren,
    zonder dat je over je grenzen heen gaat
  • volgens mijn werkmethode gaan we samen aan de slag
  • jij beslist zelf over jouw spullen, ik ga je motiveren om keuzes te maken
  • we gaan
      ○ eerst uitzoeken & sorteren
      ○ daarna ordenen & categoriseren
      ○ als laatste organiseren, opbergen
          &  eventueel weggooien
  • samen gaan we structuur & overzicht aanbrengen en dit kost tijd & energie
  • ik focus me op jou tijdens dit proces;
    ik luister goed naar je en stel veel vragen, zodat we de manier vinden die goed werkt voor jou
  • ons doel is zorgen voor een systeem dat realistisch is voor jou om te kunnen uitvoeren èn bijhouden
  • ik bied jou zodoende hulp op maat
  • we bespreken bestemmingen voor de overtollige huisraad en maken een vervolgafspraak
Tussentijds
  • in de tussentijd tot de vervolgafspraak zitten we niet stil
  • jouw overtollige huisraad wordt afgevoerd naar afvalpunt, kringloopwinkel e.d. ♻︎ (indien afgesproken)
  • in je eigen tempo kun je vast verder thuis,
    met de tools die ik je geleerd heb
  • als we dit hebben afgesproken, kun je dingen voorbereiden voor de volgende afspraak
  • we houden contact via telefoon of online
Resultaat
  • we hebben onze doelen bereikt en een manier gevonden die goed werkt voor jou
  • samen hebben we gezorgd voor een huis waarin
    rust, ruimte & overzicht is ontstaan
  • hierdoor krijg je ook weer meer controle over jouw leven en dit zorgt voor ontspanning
  • voor jou wordt het nu makkelijker om keuzes te maken over jouw spullen, documenten, taken & tijd
  • indien gewenst kunnen we nog afspreken
    voor een evaluatie
  • ook kan ik je nog een tijdje telefonisch of online blijven ondersteunen, wanneer je die behoefte hebt
Vertrouwelijk & veilig
  • Polak Professional Organizer is aangesloten bij de NBPO en handelt naar hun gedragscode en hanteert de Algemene Voorwaarden van de NBPO
  • mijn geheimhoudingsplicht verzekert jou
    dat alles wat wij bespreken tussen ons blijft
  • ik garandeer dat ik vertrouwelijk en zorgvuldig omga met jouw persoonsgegevens, zoals ook in mijn Privacyverklaring te lezen is
  • we zullen veilig samenwerken volgens de Hygiënerichtlijn COVID-19 van de NBPO (je ontvangt het infoblad Richtlijnen voor Klanten, voordat we gaan starten)

Kun jij deze hulp gebruiken?

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal en kom graag met je in contact.